Αρχική » Συνέντευξη με την κ. Σαλώμη Ιεροπούλου

Συνέντευξη με την κ. Σαλώμη Ιεροπούλου

0 comment 420 views

Η ηθοποιός κ. Σαλώμη Ιεροπούλου, μιλάει στο GreekHumans

Διαβάστε παρακάτω, αναλυτικά τη συνέντευξη, που μας παραχώρησε, απαντώντας με ειλικρίνεια στις ερωτήσεις μας.

Εισαγωγική τοποθέτηση

κ. Ιεροπούλου, θα θέλαμε αρχικά να μάθουμε για πιθανές σπουδές ή ενασχόληση μετά τα σχολικά σας έτη και την καταγωγή σας.

Κατάγομαι από την Κύπρο και είμαι ηθοποιός. Είμαι απόφοιτη Ανώτερης Δραματικής σχολής. Στην συνέχεια, έχω ασχοληθεί με εργαστήρια physical theatre με τεχνικές όπως Noh, Kabuki, τη μέθοδο Suzuki και τις πολεμικές τεχνικές, Corporeal Mime Physical theatre and Devised , μέθοδος του Etienne Decroux, σωματικό θέατρο και δημιουργία χορού τραγωδίας και κωμωδίας, σύγχρονο χορό κ.α. Μαθήματα φωνητικής και τραγούδι ,musical theater και musical theater improvisation. Επίσης σεμινάρια δραματοποίησης παραμυθιού και θεατρικό παιχνίδι, για εμψυχώτρια σε θεατρικά εργαστήρια για παιδιά και ενήλικες.

Πως προέκυψε το ενδιαφέρον σας για την ενασχόληση με την υποκριτική; Ήταν επιθυμία από τα σχολικά έτη;

Ήταν ανέκαθεν μια επιθυμία μου, η οποία εξελίχθηκε σε ανάγκη.

Επειδή είναι ξεκάθαρο πως αγαπάτε την υποκριτική, πως την ορίζετε εσείς, τι είναι για σας αυτή η δραστηριότητα;

Το θέατρο αλλά γενικά όλη η διαδικασία από την πρώτη ανάγνωση μέχρι την παράσταση είναι για εμένα μαγευτική διαδικασία. Αγάπη που δεν μπορείς μακριά της. Βρίσκω ενδιαφέρον το διάβασμα και το ξεκλείδωμα των θεατρικών κειμένων, την επαφή με όλα τα επίπεδα του κειμένου και την δημιουργία χαρακτήρων.

Θέατρο

Είναι γεγονός ότι το θέατρο σας έλκει περισσότερο. Υπάρχουν άλλα είδη υποκριτικής που σας αρέσουν και αν ναι ποια είναι αυτά; (ρόλος στην τηλεόραση ή ρόλος στο σινεμά)

Όλα έχουν ενδιαφέρον το κάθε ένα για κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Θα αγαπούσα εξίσου κάποιο ρόλο στην τηλεόραση ή στον κινηματογράφο. Στο Θέατρο εκτίθεται ο ηθοποιός μπροστά στο κοινό εκείνη την στιγμή χωρίς την επιλογή του «πάμε ξανά». Επίσης υπάρχει η εμπλοκή του κοινού άμεσα ή έμμεσα. Ίσως αυτό να ιντριγκάρει. Το έργο όμως ολοκληρώνεται στην σκηνή και κάθε παράσταση είναι μοναδική. Μένει δηλαδή αυτό που θες να κρατήσεις και αυτό που κερδίζεις μέσα σου, σε κάθε έργο, είτε ως ηθοποιός είτε ως θεατής. Στον κινηματογράφο η ταινία μένει για πάντα αναλλοίωτη και μπορεί να την δει ή να την μελετήσει οποτεδήποτε κάποιος.

Στο θέατρο το Μουσικοποιητικό performance είναι ένα ιδιαίτερο «κομμάτι» του. Πρόσφατα αναμένεται να ανεβάσετε μια παράσταση που σχετίζεται με αυτό! Ποιο είναι το στοιχείο αυτό που κάνει μοναδικό το είδος αυτό;

Το performance «Βρες τρόπους να καθυστερήσουμε τη νύχτα» είναι μια συν-δημιουργία με τον συνθέτη Σάββα Σάββα. Με επιλογές ποιημάτων από ποιητικές συλλογές του Ντίνου Χριστιανόπουλου, δημιουργήσαμε ροή διαμέσου του λόγου, του ήχου και της μουσικής δίνοντας έτσι την μορφή παράστασης. Στο performance γενικότερα υπάρχει η αλήθεια της στιγμής που το καθιστά μοναδικό. Στόχος είναι να μπορεί να ταυτιστεί ο θεατής έστω με κάποιο μέρος του λόγου. Τα μέρη του σκηνικού είναι αληθινά. Επίσης, υπάρχουν λουλούδια τα οποία είναι αληθινά, ίσως αποξηραμένα. Πολλές φορές αποξηραίνουμε λουλούδια από κάποια βιώματα, που θέλουμε να φυλάξουμε για να τα κρατήσουμε. Η παράσταση θα ανέβει στην Λευκωσία στις 24 και στις 28 Νοεμβρίου στο Θέατρο Αιγαία. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/salomiieropouloumylona

Κλείνοντας, ποιο είναι το μήνυμα που θα θέλατε να αποστείλετε στους αναγνώστες μας, σχετικά με τις αρνητικές συνέπειες των μέτρων που εφαρμόζονται κατά του Covid-19 στον ευρύ καλλιτεχνικό τομέα;

«Το μυαλό σου είναι το αδιέξοδο σου, δεν χρειάζεται αλλαγή, χρειάζεται να απελευθερωθεί» (Σωκράτης)

Ευχαριστούμε θερμά!

Για το GreekHumans,

Αριστείδης Ρούνης , Ιδρυτής και αρχισυντάκτης

Πριν Φύγετε